10.3.13

liibalaaba

Nonnii voisin tehä jonki sortin MINÄ postauksen nytte.
Kuulostipa itserakkaalta hhaha minä minä minä minä.
No kai mää voin yrittää jotain itestäni kertoa :)

  1. Rakastan Axea,ruokaa,kesää,aurinkoa,kavereita,kissoja,meikkaamista/hiusten laittoa/pidennyksiä,suklaata,kiivejä,musiikkia,nukkumista jne.
  2. Asun Kannonkoskella mikä on ihan hiton pieni paikka ja mitä vihaan yli kaiken,no ainaki melkeen :D Täällä on oikeesti 2 kauppaa,1 huoltsikka ja jotai muuta pientä.Ainut hyvä asia täällä on jotkut ihmiset ja piispala,koska siellä tulee käytyä salilla joskus.
  3. Haluaisin olla joku maskeeraaja koska rakastan meikata muita/itteäni ja oon omasta mielestäni iha hyväki siinä.Samoin hiusten laitto!! Mulla on nyt varmaanki viiennet klipsi pidennykset ja oon siis punapää tällä hetkellä :) Rakastan niin paljon mun hiuuksia punasina et voisin kerrani yrittää pitää tätä väriä kauan! Ja oon siis värjänny hiuksiani varmaa jostain 9 vuotiaasta asti ihan hulluna.Voisin heittää jotain yli 50 kertaa ainaki :D
  4. Tykkään niin paljon eläimistä etten voi sanoin kuvaillllla,olipa dramaattista..No mut joo rakastan kissoja kaikista eniten,mulla ei oo koskaa ollu semmosta koira on ihmisen paras ystävä liibalaabashaiba oloa,koska mulla ei oo koskaan ollu koiraa paitsi porukat hankki pari vuotta sitte sisusauvan (anteeks en jaksa kirjottaa/sanoa sitä oikein) ja sitä en ees luokittelis koiraks :D Tää on rotta iha oikeesti...
tossa takana on muute Enska,miun rakas kissa joka kuoli muutama kuukaus sitte ku se halvaantu :(♥ Rakkaudet


no okei Tito on kyllä syötävän sulonen rotta♥

5. Oon seurustellu kohta 7kk Axen kaa,ja rakastan sitä maailma enite Assesta voisin tehä joskus myöhemmi vähän paremman postauksen,miten me tutustuttiin ja ällön imelästi ihastuttiiin ja rakastuttiin jne :)
6.Tykkään suklaasta iha liikaa
7.Tykkään sipseistä ihan v****** liikaa
8.Harjaan mun hiuksia koko ajan ja se on tosi ärsyttävää varmaa monen muunki mielestä...
9.Laitan huulirasvaa varsinki koulussa varmaa 5 minuutin välein,ja uskon et se on aika raivostuttavaa muittenki mielestä :D
10.Haluisin hymykuopat!!
11.Haluisin kapeemmat kasvot koska ikuinen babyface
12.Haluisin osata puhua espanjaa ja italiaa sujuvasti. + joku savon murre ois nii ihana :D
13.Oon omasta mielestäni aina oikeessa ja päden joskus vähä liikaaki
14.Oikeesti oon ihan sairaan tyhmä
15.Vihaan/en osaa matikkaa
16.Mun enkku on 10
17.Ois siistiä olla matkaopas 
18.Oon ollu ulkomailla yli 10 kertaa
19.Vihaan mun etunimeä niin paljon etten koskaan viiti kertoa sitä muille,harva tietää sen..
20. Mua sanotaan Justuks koska mun toine nimi on Justiina ja koska vihaan niin paljon mun etunimeä... ^
21.Haluisin muute jotain kivoja lempinimiä ku joitaki sanotaa sukunimellä tai sit keksitää joku tosi khuuul nimi niinku nicolesta snooki (okei sori sori mulla on pieni pakkomielle snookiin.ei pitäis antaa 9-10 vuotiaan kattoa ikinä jersey shorea keskellä yötä,siitä tulee riippuvuus.)
22.Vihaan eläinrääkkäystä yli kaiken
23.Vihaan rasismia koska ite hyväksyn kaike maailma erilaiset ihmiset,homot tummaihoiset vaikka transut jne. (okei en kaikkia ihmisiä niinku jotai raiskaaja tappaja pedareita hyi)
24.Mua väsyttää ja kello on 3.37
25.Mua on sattunu koko päivän mahaa koska syön ku hevone
26.Facebook on turhin keksintö ikinä mut silti oon ihan koukussa siihen,oikeesti oon puhelimellaki siellä varmaa joka toine minuutti (mun otassa vois lukea nolifeluuseri)
27.Mulla on muute yks sisko joka 20v ja äitee ja isäpuoli,ja Vellu on parhain ikinä♥
28.Hajuvedet on muuten jotain ihanaa,hamstraan niitä joskus
29.Katon telkkarista ihan liikaa kaikkea turhaa,tänäänki se vaa on ollu päällä varmaa 15 tuntia enkä ees kato sitä
30. Vihaan vettä,musta se ei maistu yhtää miltään ja seon semmosta kuivaa.Ja meinaan et se maistuu ihan joltaki kuivalta mauttomalta pahvilta
31. Olin rumin vauva ikinä.Kunnon babyface hamtaro
32. Vihaan semmosia ruotsalaisia oransseja fjortis lissuja jotka hilluu tissit ja perse paljaana pitkin katuja jotkut pupunkorvat päässä korsetti päällä
33.Nää jutut menee vähä yli ja voisin kohta lopettaa koska mua väsyttää edellee
34.Axe on mukavin ja huomaavaisin ihminen kenet tiiän
35.Ja se ruokkii mua iha liikaa.Oikeesti mulla on jätkä joka tekee MULLE ruokaa ihan pyytämättäki
36.Matti Nykänen näyttää oudosti mun äidin siskolta...............................................
37.Rakastan Turkkia,se on ihan ku toinen kotimaa mulle ja haluan sinne heti
38. Meen muuten Turkkiin pegasos worldiin (toista kertaa jeejee) kesäkuussa Axen,Sannin,kummien ja porukoitten kaa :)
39.Nyt lopetan tän ja alan puhumaa axelle fb:ssä koska en keksi enää mitään järkevää..
40.Pirkka on ehkä paskin merkki ikinä,ja rainbow!
sonmoro


1 kommentti:

  1. mitennii äiti näyttää matti nykäseltä... mikä sua vaivaaa ::DD: pssss. ota kommmmenttitarkistuspaskajuttu pois

    VastaaPoista